ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ НАМІРІВ ЗАМОВНИКА ЩОДО МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ТИМЧАСОВОЇ СПОРУДИ (ТС)



Нормативно-правові підстави:

 

  • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
  • Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
  • Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»

 

Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Крок № 1

Подання заяви

Установа чи організація:

 виконавчий комітет Тернівської міської ради

 

вулиця Пушкіна  буд.5-а

Структурний підрозділ:

Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Тернівської міської ради

 

 

Місце звернення:

Муніципальний центр м. Тернівка   

 

Вулиця Ігоря Петрова буд.13

Відповідальний:

 Баборикіна Олена Василівна

Режим роботи:

  • Вт (1300- 1500)
  • Пн (900 – 1200)

Документи, які необхідно подати:

  • заява ;
  • реквізити замовника (найменування, П.І.П., адреса, контактна інформація);
  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топаграфо-геодезичній основі М 1:500  кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості

 

Особливі умови:

Відповідність намірів будівельним нормам визначається протягом 10 робочих днів, про що замовник повідомляється протягом 3-х робочих днів з дня визначення відповідності. На підставі позитивного висновку готується проект рішення виконкому.

 

Крок № 2

Одержання рішення виконавчого комітету Тернівської міської ради щодо надання дозволу на розташування ТС

Установа чи організація:

 виконавчий комітет Тернівської міської ради

 

вулиця Пушкіна  буд.5-а

Структурний підрозділ:

Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Тернівської міської ради

 

 

Місце звернення:

Муніципальний центр м. Тернівка  

 

Вулиця Ігоря Петрова буд.13

Відповідальний:

 Баборикіна Олена Василівна

Режим роботи:

  • Вт (1300- 1500)
  • Пн (900 – 1200)

Документи, які необхідно подати:

  • Документ, що посвідчує особу;

Особливі умови:

 рішенням замовник повідомляється про необхідність оформлення земельної ділянки і про перелік документів, необхідний для її оформлення

 

Організації, які задіяні:

Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Тернівської міської ради


Правовий вісник
Адміністративні послуги

Розвиток підприємництва
Регуляторна політика
Центр надання адміністративних послуг
Захист прав споживачів
Звернення громадян
Земельні відносини, будівництво
Комунальна власність міста
Соціальне забезпечення
Благоустрій
Тарифна політика у місті



Про сайт
Звернення
Публічна інформація
Правовий вісник

© 2012—2021, Інформаційно-Ресурсний Центр виконкому Тернівської міської ради
Розробник Інформаційно-Ресурсного Центру — ТОВ «РІА «ПЕРЕКРЕСТОК»